در حال بارگذاری ...

سیاست حریم خصوصی

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “تاپ یول” و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “تاپ یول” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما https://topyol.com و تنها مسئولیت خرید از این وب سایت بر عهده ما می باشد و در صورت خرید از هر آدرس یا نام مشابه بر عهده این مجموعه نمی باشد و ضرورت دارد مشتری محترم این مورد را با دقت در فرایند سفارش چک نماید.

لازم به ذکر است سفارش گیری از طریق شبکه های اجتماعی قید شده داخل این وب سایت اعم از اینستاگرام، واتس آپ و … که مورد تایید باشد نیز انجام می شود و تنها شبکه ها و شماره های قید شده در این سایت مورد تایید و پیگیری خواهد بود. نیاز است تا دقت در این مورد صورت گیرد تا در صورت سفارش از صفحات مشابه، پیگیری از همان صفحات انجام شود و مسئولیتی بر عهده تاپ یول نخواهد بود.

رویه های بازگردانی کالا و قوانین ضمانت

تاپ یول خود را در مقابل تمام سفارشات و محصولات ارسالی خود مسئول می داند و در صورت هرگونه اشکال، عودت وجه به حساب مشتری یا تعویض اجناس صورت می پذیرد. این تضمین تا 7 روز پس از دریافت کالا به مشتری داده می شود و قوانین آن در صفحه سوالات متداول قید گردیده است که مشتریان عزیز می توانند در صورت تمایل مطالعه نمایند تا دچار مشکل در فرایند ضمانت اصالت و سلامت کالا نگردند.

لازم به است در صورتی که هر یک از قوانین ذکر شده در صفحه سوالات متداول مورد توجه قرار نگیرد، مشخصاً امکان استفاده از ضمانت کالا میسر نخواهد بود.

راه های تماس و پاسخگویی

پشتیبانی آنلاین سامانه از ساعت 8 صبح الی 10 شب در دسترس شماست و میتوانید سوالات یا مشکلات خود را ارسال کنید.

لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با ما، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید. اطلاعات تماس مورد تایید در این متن قید می گردد :

ایمیل : info@topyol.com

واتس آپ و تماس : 09038127259

شماره تماس : 04142051013 / 09038127259

آدرس : آذربایجان شرقی، (منطقه آزاد ارس) جلفا، هادیشهر، خیابان امام خمینی، کوچه فرهنگ (امام خمینی 31)، پلاک 26

پاسخگویی طبق قوانین و مقررات از مسیر های بالا انجام خواهد شد و هر مسیر دیگری مورد تایید نمی باشد.

شرایط پرداخت

پرداخت خدمات و محصولات موجود در این مجموعه تنها به صورت آنلاین و از طریق سایت صورت می پذیرد. وب سایت تاپ یول از طریق درگاه رسمی بانک ملت و سامانه شاپرک اقدام به دریافت مبالغ می نماید و از این رو پرداخت از هر طریق دیگری مورد تایید یا پیگیری این مجموعه نخواهد بود.

شرایط ارسال کالا

ارسال کالا از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و تاپ یول متعهد است 1 الی 2 روز بعد از سفارش (در صورت نبود تعطیل رسمی) سفارش را به درگاه های پست تحویل نماید و تحویل آن نیز از طریق اداره پست طی 2 الی 5 روز کاری به مشتریان عزیز صورت می گیرد.

کد رهگیری پست نیز در همان روز تحویل پست به مشتریان ارسال می شود و پاسخگویی به تحویل از آن پس از اداره پست خواهد بود، ضمناً تاپ یول تا رسیدن سالم و مناسب مرسوله در کنار مشتریان خود خواهد ماند و تضمین های اصالت و سلامت طبق قوانین پابرجاست.

اختیارات فروشگاه

فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

شرایط خاص

با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.

موارد فورس ماژور

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، تاپ یول هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.
تاپ یول خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

دریافت اطلاعات شخصی شما

سایت فروشگاه تاپ یول” اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین “سایت فروشگاه تاپ یول” مبادرت به جمع آوری اطلاعات آماری می نماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما می باشد و به طور خودکار توسط “سایت فروشگاه تاپ یول” ثبت می شود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط “سایت فروشگاه تاپ یول” برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار می گیرد.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه